wtorek, 23 października 2018

WAŻNE !!!

Witajcie :-)

Mam jeszcze jedna bardzo ważną wiadomość dla wszystkich z którymi się wymieniam i takie tam.

W ostatnim czasie ktoś wkradł mi się na e-maila i niestety nie mogę go odzyskać :-( 

Więc tu moja prośba jeśli z kimś jestem w trakcie wymiany a nie mamy siebie np na FB to proszę o kontakt na nowy e-mail:


aniareliga1985@wp.pl


W szczególności bardzo proszę o kontakt Patryka niestety wiem tylko jak ma na imię bo nic innego nie zdążyłam spisać ( jeśli oczywiście nie pomyliłam imienia ). Jesteśmy w trakcie dogadania kupna.


2 komentarze:

  1. Znam to !
    Mi też kiedyś jakiś wirus opanował mojego starego maila. Po prostu nie otrzymywałem żadnej poczty tylko reklamy od administratora strony gdzie miałem maila.

    OdpowiedzUsuń

Krzysztof Majchrzak

Witajcie. Dziś kolejny wpis. Krzysztof Majchrzak – polski aktor filmowy i teatralny, pianista. Autograf zdobyty osobiście, posiadam ws...